Home / Brummen-Regiobode / Brand bij woning Bongerd

Brand bij woning Bongerd

BRUMMEN – Op vrijdag 31 juli ontstond er brand in een schuur bij een woning aan de Bongerd in Brummen. De bewoner had bij het aansteken van de barbecue een brandend aanmaakblokje in een zak kolen laten vallen. Hij dacht dat dit blokje uit was gegaan en had de zak kolen weer in de schuur geplaatst. Dit bleek niet het geval, 20 minuten later stond de schuur in brand. De brandweer kwam ter plaatse om de brand te blussen.

Lees ook

Ik vind: Kleurrijk sinterklaasfeest

Afgelopen week las ik in Regiobode dat de gemeente Brummen graag zou zien dat het …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.