Home / Velp / Begelei: ‘Geen vreemde aan de lijn’

Begelei: ‘Geen vreemde aan de lijn’

VELP – “Recentelijk zei een klant tegen mij: ‘Iemand die mij helpt met mijn financiën en administratie, wil ik in de ogen kunnen kijken’. Deze opmerking zegt alles en is ook een van de redenen dat ik na 20 jaar in het bankwezen ben gestart met Begelei.” Aan het woord is Frank van den Bergh, oprichter van Begelei. Een nieuwe dienstverlener in Velp, die senioren helpt met hun administratie en ze bijstaat bij bank- en verzekeringszaken.

Persoonlijk contact en het daadwerkelijk regelen staan hierbij centraal. Dit voorziet in een groeiende behoefte in een tijd waarin bedrijven en overheidsinstellingen steeds minder service bieden en mensen gedwongen worden hun zaken via internet te regelen. Praktische oplossingen, daar draait het om bij Begelei. Ook bij het vinden van de beste energieleverancier of het aangaan en opzeggen van abonnementen, kan Begelei helpen.

Tijdens zijn werk bij een grote bank merkte Van den Bergh dat veel senioren verdwaalden in het woud van regelgeving en informatie en hij in zijn toenmalige functie te weinig tijd voor ze kon uittrekken. “Ik vind dat senioren te weinig aandacht krijgen van banken en instanties. Men verwacht dat iedereen zelf alles via internet of een anoniem klantcontactcentrum regelt. Op deze manier communiceren, met een vreemde aan de lijn, is niet wat veel mensen willen. Ik merk vaak dat mensen dan ook geen actie ondernemen en dat is jammer, want niets doen kost geld. Door goed te vergelijken kunnen mensen besparen op bijvoorbeeld energiekosten, verzekeringen en kun je ook meer uit je spaargeld halen.”

Met Begelei neemt Frank van den Bergh zijn klanten het werk uit handen en onderneemt hij samen met hen actie. Dit doet hij bij de mensen thuis in hun eigen vertrouwde omgeving.
Begelei denkt met zijn klanten mee en helpt bij financieel-administratieve zaken. “Ik zie vaak dat klanten diverse producten hebben, financiële producten, maar ook abonnementen. Vaak ontbreekt het overzicht en weten ze als klant niet (meer) waarom deze producten zijn afgesloten. Als hun vaste aanspreekpunt breng ik deze producten in beeld om vervolgens samen met hen te bepalen of deze producten nog wel passend zijn bij hun persoonlijke situatie.”

Als u voor uzelf of uw ouders op zoek bent naar een persoonlijke dienstverlener voor financiën en administratie, neem dan contact op met Frank van den Bergh voor het maken van een vrijblijvende afspraak.

Begelei, Frank van den Bergh, tel: 06-29123138, E-mail: info@begelei.nl; www.begelei.nl
 

Lees ook

Brandweerlieden in de dop

VELP – Dat het met de veiligheid in ons land in de toekomst wel goed …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.