Home / Regio / Coop is klaar voor de toekomst met vernieuwde website

Coop is klaar voor de toekomst met vernieuwde website

REGIO – De nieuwe website van supermarktketen Coop is live. De nieuwe digitale omgeving bevat verschillende nieuwe tools en mogelijkheden om klanten nog beter te informeren, het serviceniveau te verhogen en de gebruiksvriendelijkheid te vergroten. Zo kunnen lokale winkels zich nu veel beter presenteren waardoor klanten op de hoogte blijven van lokaal relevant nieuws.

Ten opzichte van de oude site is er veel veranderd. Het design is frisser, toegankelijker en het is gemakkelijker om te navigeren door de site. Verder biedt de website de bezoeker meer mogelijkheden. Een groot verschil met de oude versie is het lokale karakter. De klant geeft bij het bezoeken van de site aan in welke regio hij of zij woont of kiest meteen voor de eigen winkel. Hier vindt de consument lokale informatie zoals aanbiedingen, acties en nieuws.

Elke winkel – in onze regio in Dieren, Doesburg, Rheden en Velp – heeft toegang tot een gebruiksvriendelijk beheersysteem waarmee de ondernemer en supermarktmanager zelf eenvoudig informatie kunnen plaatsen. Op deze manier kunnen ze zelf nieuws, aanbiedingen, acties en winkelinformatie beheren. Uiteraard biedt de site ook formulebrede informatie. Op de site staat bijvoorbeeld een uitgebreide beschrijving van het assortiment, een database met 1.500 verrassende recepten en informatie over landelijke acties en nieuws. Hiermee hebben ondernemers een platform waarmee ze lokale marketing kunnen inzetten en wordt centraal de marketingformule van Coop bewaakt. En ook nieuw; alle vacatures in de winkels, distributiecentra en het servicekantoor van Coop worden via Coop.nl gemeld.

De website is ontwikkeld voor Coop door UNIT4, op basis van de UNIT4 Store Promoter. Dit internetplatform voor retailers zorgt voor synergie tussen de winkelvloer en de online activiteiten. Een belangrijke factor hierin is het aanbieden van lokaal aanbod en winkelinformatie; dit maakt de website herkenbaar. Op de website kan de consument zich oriënteren voordat hij een bezoek brengt aan de winkel. Door middel van slimme functionaliteiten, zoals het online boodschappenlijstje en de online bestelservices, wordt het serviceniveau voor de klanten verhoogd.
 

Lees ook

Kanaalweek laat het Apeldoorns Kanaal leven

REGIO – Van 23 tot en met 30 juni vindt onder het motto ’schakel van …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.