Meet the Market en Meet the Job bieden veel mogelijkheden

DIEREN – "Net als tijdens de eerste editie van Let’s Meet! willen we dat deelnemers tevreden zijn over de kans die ze pakken. Voor 16 april aanstaande hebben we de bestaande mogelijkheden voor ondernemers als Meet the Market, Meet the Job en de Let’s Meet!Modeshows uitgebreid met een buitenmarkt – Meet the Spring – en twee exclusieve business tot businessmomenten. Nog meer kansen voor een succesvolle dag."

Ap Lammers en Jos Rochette hebben er alle vertrouwen in dat hun ontmoetingsdag Let’s Meet!2011 weer een geweldige toeloop zal krijgen. Het publiek uit de regio kan die zaterdag in en om zalencentrum en Schouwburg Theothorne in Dieren terecht voor een breed scala aan ontmoetingsmogelijkheden. De entree is gratis.

"De hele dag treden er muzikanten op in de schouwburgzaal. ’s Avonds is er een rockedition in de grote achterzaal. Overdag zijn er vanaf half elf modeshows en heeft het publiek binnen gratis toegang tot een consumentenbeurs en een banen- en beroepenmarkt. Rondom het gebouw staat een voorjaarsmarkt; hopelijk doet het weer ook mee en gaat het bezoekersaantal weer richting de 2.000, net als de vorige keer."

Het regionale bedrijfsleven en ondernemers uit Rheden, Rozendaal, Brummen en Doesburg weet zich in hun deelname aan Let’s Meet!2011 gesteund door Meet the Market en B2B-Ambassadeur Ronald Haverkamp. Haverkamp is wethouder voor Economische zaken van de Gemeente Rheden en zijn gemeente is ook met een beurskraam van de partij op 16 april. "Behalve een kwaliteitsmoment voorafgaand aan de openstelling voor het publiek waarin we als ondernemers nader met elkaar en elkaars aanbod kennis kunnen maken, biedt het totale concept van de dag ruime kansen voor wie zijn klanten wil ontmoeten," aldus wethouder Haverkamp. "Ik hoop dat het weer een sprankelende dag wordt op 16 april en zeg tegen een ondernemende regio graag: Let’s Meet!".

Promotie voor Let’s Meet!2011 en de deelnemende ondernemers is niet alleen een kwestie van zelf hard op de trom slaan. Een deskundig partner in het communiceren van wat de bezoeker op 16 april allemaal te wachten staat is De Regiobode. Die krant komt in de aanloop naar Let’s Meet!2011 met een speciaal katern waarin ondernemers kunnen duidelijk maken wat ze tijdens de ontmoetingsdag voor hun klanten in petto hebben. Ondernemers kunnen op die manier ruime aandacht genereren voor hun deelname aan de ontmoetingsdag.
 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.