Succesvolle Rhedense voetbalplaatjes actie afgesloten

RHEDEN – Acht weken lang konden klanten van Albert Heijn Rheden de lokale voetbalhelden van VV Rheden en Worth-Rheden sparen. Iedereen deed zijn uiterste best het voetbalalbum helemaal vol te krijgen. Dat blijkt wel uit het aantal uitgegeven plaatjes: 669.600. Deze plaatjes moesten zevenhonderd verzamelalbums vullen.

Nadat er een aantal weken geleden al een ruilmiddag was geweest in de kantine van Worth Rheden, was de officiële afsluiting van de actie op zaterdag 18 december in de kantine van vv Rheden. Na diverse verzoeken werd besloten aan de officiële afsluiting nogmaals een ruilmiddag te koppelen. Deze werd dan ook druk bezocht.
Iedereen had al zijn dubbele plaatjes meegenomen, om deze te ruilen tegen de nog ontbrekende plaatjes in het verzamelalbum. De meeste spaarders waren goed voorbereid. Mapjes waarin de dubbele plaatjes bewaard werden, zorgden voor een goed overzicht en lijstjes waarop de ontbrekende plaatjes stonden, moesten ervoor zorg dragen dat aan het einde van de dag het album helemaal vol was. Toch was het nog een hele klus tussen al die stapels plaatjes de juiste te vinden.

Uiteraard was er ook van de plaatselijke Albert Heijn een afvaardiging aanwezig. Bedrijfsleider Jeroen Boekhout en teamleider Teuvo Jansen hadden wat lekkers uit de winkel meegenomen, zodat iedereen kon genieten van een kleine versnapering tijdens de drukke ruilwerkzaamheden.
Als afsluiting had bedrijfsleider Jeroen Boekhout nog een verrassing voor de beide voetbalverenigingen in petto. Tijdens zijn dankwoord aan de contactpersonen van de verenigingen, dhr. Van Heerde en dhr. Mennink, overhandigde hij totaal onverwachts een bedrag van 250 euro aan de beide heren. Dit was de totale opbrengst van de verkoop van de verzamelalbums en posters van de voetbalsterren in de winkel.
“Zo is er een einde gekomen aan een hele leuke actie”, aldus bedrijfsleider Boekhout. “Wij als Albert Heijn vonden het heel leuk om te doen. Gezien de reacties en de drukte in de winkel tijdens de actieperiode is de actie ook goed ontvangen door onze klanten, daar kunnen wij alleen maar blij mee zijn. Toch blijf ik altijd benadrukken dat deze actie niet mogelijk was geweest zonder de samenwerking met diverse mensen vanuit de vereniging. Naast de contactpersonen hebben zeker meer mensen een grote bijdrage geleverd. Hierbij denk ik aan de fotografen, maar ook aan mensen die altijd achter de schermen een grote bijdrage leveren aan het voortbestaan van de clubs. Via deze weg wil ik die mensen nogmaals hartelijk danken voor hun medewerking. Het is toch mooi om te zien hoe de verenigingen en Albert Heijn deze actie gezamenlijk tot een succes hebben gemaakt. Ik kan dat in één woord samenvatten: TOP!”
 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.